Me Turun Isännöintikeskuksessa pyrimme jatkuvasti parantamaan ja kehittämään toimintaamme, jotta voisimme palvella asiakkaitamme tehostetusti sekä nykyaikaisesti. Tähän tarvitsemme myös toimivat työvälineet. Tästä syystä käynnistimme muutama vuosi sitten laajan järjestelmäuudistuksen, jonka tavoitteena on uudenaikaistaa asukkaiden sähköisiä palveluja.
Tämä erittäin laaja ja vaativa hanke sai alkunsa jo vuonna 2020, ja toivottavasti tänä vuonna pääsemme juhlistamaan projektin valmistumista.
Uuden asiakashallintajärjestelmän avulla asumisen ja kiinteistön palvelut tuodaan helpommin saavutettaviksi. Myös tiedotus sekä viestintä asiakkaiden ja asiakaspalvelun välillä helpottuu.
Jatkossa asukassivuilta löytyy helposti ja kattavasti yleisiä tietoja taloyhtiöstä, dokumentteja ja tiedotteita. Lisäksi sivujen henkilökohtaisten osioiden kautta on mahdollista seurata omia maksutietoja taikka tehdä muutostyöilmoituksia.
Taloyhtiöiden uusia asukassivuja julkaistaan vaiheittain. Saat omalta isännöitsijältäsi tiedon, kun sinun yhtiösi asukassivut ovat julkaisuvuorossa.
Järjestelmäuudistukset harvoin onnistuvat täysin ilman haasteita. Valitettavasti niitä on ollut myös Turun Isännöintikeskuksen projektissa. Pahoittelemme siis projektin myötä aiheutuneita haasteita ja harmeja.
Myös Turun Isännöintikeskuksen verkkosivuja uudistetaan. Uudet sivut julkaistaan helmikuussa 2023.